autorArthur Firstenberg ›››

NEVIDLJIVA DUGA ›››

Istorija elektriciteta i života

Tokom poslednjih 220 godina, društvo je razvilo univerzalno uverenje da je električna energija „bezbedna“ za čovečanstvo i planetu. Naučnik i novinar Artur Firstenberg narušava ovo uverenje pričajući priču o elektricitetu na način na koji nikada ranije nije bila ispričana – sa ekološke tačke gledišta – tako što detaljno opisuje efekte koje je ovaj fundamentalni građevinski blok imao na naše zdravlje i našu planetu.

autor: Charles Darwin ›››

POSTANAK VRSTA ›››

Gotovo je nemoguće pretjerati u isticanju važnosti sveukupnog Darwinova djela i njegova utjecaja na civilizaciju i misao Zapada. Ova je knjiga bila predmetom proučavanja i sporenja u proteklih 140 godina a bit će to sigurno i u budućnosti. Ovo je završna Darwinova verzija (što i sam Darwin objašnjava u uvodu) knjige Postanak vrsta i put sustavno i za ono vrijeme iscrpno izneseni dokazi u prilog evoluciji života na Zemlji. U njoj su postavljena temeljna načela i objašnjen je mehanizam moderne, danas prihvaćene teorije evolucije te je oborn dotadašnji, stari fiksizam, tj. vjerovanje u nepromjenjivost vrsta (ili barem vjerovanje u nepromjenjivost „bîti” vrsta). Skupnim izdanjem dvaju Darwinovih djela dobivamo rijetku priliku da ih oba upoznamo istodobno.

priroda knjiga

autorClaudia Von Werlhof ›››

GEOINŽINJERING uništava našu planetu ›››

Ova takozvana „klimatska vanredna situacija“ postala je pravovremen i pogodan instrument propagande koji se koristi da odvrati ljude od preispitivanja „prave krize“, odnosno „plandemije“ Covid-19 (podstaknute od strane finansijskih elita) koja uništava živote ljudi širom sveta.

autor knjiga

autorIvan Antić ›››

ISTORIJA GALAKSIJE ZEMLJE I LJUDSKOG RODA ›››

Ova knjiga razbija svaku dosadašnju ’sliku sveta’, i to na takav način da može izazvati mučninu i vrlo negativne reakcije kod čitaoca. Njima preporučujem da pročitaju najpre samo prvo i poslednja dva poglavlja, a ono između kako hoće. Problem je u tome što su ljudima nametnute sve slike sveta koje ima, i nijedna nije istinita. Ljudi su programirani kako će videti svet, i ti programi imaju svoje zaštitne mehanizme. Mučnina je samo najblaža reakcija tih mehanizama. Postoje i mnogo žešće.

autorJames Rodger Fleming ›››

POPRAVLJANJE NEBA ›››

Šarena istorija vremena i kontrole klime

(Kolumbijske studije u međunarodnoj i globalnoj istoriji)

Kako se uzbuna zbog globalnog zagrevanja širi, radikalna ideja dobija na zamahu. Zaboravite smanjenje emisije gasova staklene bašte, tvrde neki naučnici. Umesto toga, odbijajte sunčevu svetlost nazad u svemir pumpanjem reflektujućih nanočestica u atmosferu. Lansirajte ogledala u orbitu oko Zemlje. Učinite oblake debljim i svetlijim da biste napravili "planetarni termostat."

priroda knjiga

autori: Peter Tompkins i Christopher Bird

TAJNI ŽIVOT BILJAKA ›››

Nakon obimnog istraživanja sveta biljaka i njegove veze sa čovekom, a što potvrđuju poslednja naučna otkrića, u ovoj knjizi su predočene fantastične činjenice o biljkama kao detektorima laži i ekološkim stražarima; opisana je njihova sposobnost prilagođavanja čovekovim željama, njihovo reagovanje na muziku, lekovite moći i sposobnost komunikacije sa ljudima. Autori dela, Piter Tompkins i Kristofer Bird, smatraju da najdalekosežnija revolucija 20 veka – ona koja može da spase ili uništi planetu – može da dođe iz vaše bašte. Knjiga je napisana 1973. godine.

autor: Maria Treben ›››

ZDRAVLJE IZ BOŽJE APOTEKE ›››

Savjeti i iskustva u liječenju ljekovitim biljkama.

PRIRODA KNJIGA

Pisac ove knjige izmišljen je, ostale ličnosti su mahom postojale.